martes, 11 de septiembre de 2012

Nire 2012/13 ikasturteko 6. mailako ikasleak eta ordutegia

        Ikasturte honetan Lehen Hezkuntzako 6. mailako tutorea izango naiz eta, halaber, Kontxa  ikastetxeko Ikasketaburua.
        Izango ditudan ordutegiak (nire gelakoa eta nirea) atxikitzen dizuet. Baita nire ikasleen aurkezpena ere.

       En este curso seré, además del Jefe de Estudios del CEP Concha, el tutor de 6º de primaria.
      Os  adjunto mis horarios de referencia (el de mi clase y el mío propio) y os quiero presentar a mis 15 alumnos o alumnas.



Hau da nire LHko 6. mailako ordutegia.   /   Este es el horario de mi clase, 6º de primaria.
Neuk Hizkuntza (5), Lengua Castellana (4), Matematika (4), Ingurunearen Ezaguera (3), Herritartasuna eta Giza-Eskubideak (1), Irakurketa (1), Plastika (1) Tutoretza (1) eta A.H.J. (2) emanten dizkiet.
Yo mismo les doy Euskera (5), Lengua Castellana (4), Matemáticas (4), Conocimiento del Medio (3), Educación para la Ciudadanía (1), Lectura (1), Plástica (1), Tutoría (1) y la alternativa a Religión (2).

Eta hau nire ordutegia da   /   Y éste es mi horario personal.
Nire 6. mailako ikasleekin, astero, 22 saiotan lanpeturik nago. Horretaz gain, 
Ikasketaburutzaren zereginak eta Eskola Agenda 21 proiektua koordinatzeko beste 6 saio ditut astean.
Tengo 22 sesiones semanales con mi alumnado de 6º de primaria y otras 6 
para desempeñar la función de Jefe de Estudios y coordinar el Proyecto de Agenda 21 Escolar.

Eta  hona hemen nire ikasle maiteak...








No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...